המסע לילדים

ראשי >המסע לילדים
"זה עובד"-אימון ומסע לילדים
האימון כולל את כל היבטי החיים של הילד (לימודים, חברה, יחסים במשפחה, דימו עצמי, שמחה וחיוניות).

אימון לילדים ונוער יוצא מנקודת הנחה שהכל אפשרי. ושיש דרך להגיע לאן שאתה רוצה הוא מאפשר לילד להתחבר לכוחות שלו– ולגייס משם את כל המשאבים הדרושים לו כדי ליצור את המטרות שלו ,לשנות גישה ומחשבה, גם על עצמו וללמוד ליצור מחדש את המציאות שלו. הוא רוכש מיומנויות של ניהול תשומת הלב שלו, הגברת הקשב והריכוז, התגברות על חרדות וחששות ומתאמן במיומנויות שחסרות לו –

ה"מסע" הוא כלי ,פשוט ,עמוק וחדשני המסייע בשחרור חסימות ובעיות רגשיות ,פיסיות,חברתיות וכו' בדרך ייחודית המאתרת את שורש החסימה ומשחררת אותה ברמה התאית

מנסיוני הרב בשיטה זו המשלבת אימון ומסע עם ילדים ונוער גם כיועצת חינוכית ראיתי תוצאות יוצאות דופן .פעמים רבות עמדנו משתאים מול "הנס"

ילדים ובני נוער שלעיתים סבלו שנים ממגוון רחב של בעיות כמו קשב וריכוז,בעיות חברתיות ומשפחתיות תוך זמן קצר (יחסית) פרחו ולבלבו "כנגד כל הסיכויים"והכישלונות והצליחו בלימודים ובכל היבטי החיים.

הטיפול עוזר לילדים ומתבגרים ב:

קשיים פיסיים,בעיות קשב וריכוז, קשיים בביטוי עצמי ובהבעה, קשיים
חברתיים, לימודיים,בעיות משפחתיות,גירושין ,טראומות וכו'
המסע לילדים
המסע שלי עם דניאלה
דניאלה (כמובן שם בדוי לשמירת פרטיותה) היא תלמידה חביבה מכתה ד' ,היא באה אלי
מנודה ועצובה לדניאלה היו יחסים מאד טעונים עם בני, (ובעיקר בנות) כיתתה יחס רצוף ריבים וחרמות אינסופיות ,במיוחד עם שמרית ילדה-מתחרה שלא חדלה מלהציק לה ולהסית את כל הכתה נגדה. כמעט שלא היה שבוע בלי "תקריות" כמעט יום-יום.,
המורה כבר "הרימה ידיים" החליטה לא להתערב יותר, היא מאסה במריבות האינסופיות וחשבה שאולי התעלמות תעזור .אך שום דבר לא הועיל . היא גם ביקרה לעיתים קרובות בחדרה של המנהלת שניסתה דרכים חינוכיות . דניאלה הבינה שאין לדבר פתרון .היא שקעה בעצבות וברחמים עצמיים
בצר לה היתה מבלה את מרבית ההפסקות בטלפון הנייד עם אמה ,שניסתה לעזור ולהקשיב ככל שיכלה.
ותארו לכם,מסכת העינויים הזו היא כבר מכתה א'!!!
אני,החלטתי לפגוש אותה למספר פגישות ולאחר מכן לעשות גם "עבודה" בכתה.
אני מוכרחה לציין שדניאלה באמת שיתפה פעולה באופן יוצא מן הכלל .כבר במפגש השני
(הראשון היה מפגש הכרות קצר) עשינו "מסע" שלאחריו לא ניכרו שינויים גדולים,אולם
מפגישה לפגישה השינוי היה דרמטי ,דניאלה הפנימה כל כך בקלות את הדרך ,החלה
להשתמש בכוחותיה שלה .,לאחר המפגש הרביעי (!!!)המורה באה אלי נרגשת ,היא שלחה מכתב לאם בו דיווחה על השינוי שחל בדניאלה .זה היה נראה באמת כמו קסם .לפתע פסקו המריבות
דניאלה החלה להתרכז יותר בשיעורים .הטלפונים לאמה כמעט פסקו לחלוטין , דניאלה נרגעה
לא היה כלל צורך להיכנס לכל הכיתה.
ואני, עמדתי נפעמת באמת כלא מאמינה!, זה היה מרגש מאד התהליך היה אינטגרטיבי ושילב דברים נוספים אך ,אינני יכולה לתאר את העבודה ללא המסע. אין ספק שזהו כלי עצמתי עמוק ומקצר, זה היה תענוג אמיתי לחזות ולחוות את "הפלא" –
ומאז -. ברוך ה' ,"כל יום קורים ניסים" – פשוט כיף ללוות ילדים .


  • "זה עובד"-אימון ומסע לילדים
    האימון כולל את כל היבטי החיים של הילד (לימודים, חברה, יחסים במשפחה, דימו עצמי, שמחה וחיוניות).

    אימון לילדים ונוער יוצא מנקודת הנחה שהכל אפשרי. ושיש דרך להגיע לאן שאתה רוצה הוא מאפשר לילד להתחבר לכוחות שלו– ולגייס משם את כל המשאבים הדרושים לו כדי ליצור את המטרות שלו ,לשנות גישה ומחשבה, גם על עצמו וללמוד ליצור מחדש את המציאות שלו. הוא רוכש מיומנויות של ניהול תשומת הלב שלו, הגברת הקשב והריכוז, התגברות על חרדות וחששות ומתאמן במיומנויות שחסרות לו –

    ה"מסע" הוא כלי ,פשוט ,עמוק וחדשני המסייע בשחרור חסימות ובעיות רגשיות ,פיסיות,חברתיות וכו' בדרך ייחודית המאתרת את שורש החסימה ומשחררת אותה ברמה התאית

    מנסיוני הרב בשיטה זו המשלבת אימון ומסע עם ילדים ונוער גם כיועצת חינוכית ראיתי תוצאות יוצאות דופן .פעמים רבות עמדנו משתאים מול "הנס"

    ילדים ובני נוער שלעיתים סבלו שנים ממגוון רחב של בעיות כמו קשב וריכוז,בעיות חברתיות ומשפחתיות תוך זמן קצר (יחסית) פרחו ולבלבו "כנגד כל הסיכויים"והכישלונות והצליחו בלימודים ובכל היבטי החיים.

    הטיפול עוזר לילדים ומתבגרים ב:

    קשיים פיסיים,בעיות קשב וריכוז, קשיים בביטוי עצמי ובהבעה, קשיים
    חברתיים, לימודיים,בעיות משפחתיות,גירושין ,טראומות וכו'
  • המסע לילדים
  • המסע שלי עם דניאלה
    דניאלה (כמובן שם בדוי לשמירת פרטיותה) היא תלמידה חביבה מכתה ד' ,היא באה אלי
    מנודה ועצובה לדניאלה היו יחסים מאד טעונים עם בני, (ובעיקר בנות) כיתתה יחס רצוף ריבים וחרמות אינסופיות ,במיוחד עם שמרית ילדה-מתחרה שלא חדלה מלהציק לה ולהסית את כל הכתה נגדה. כמעט שלא היה שבוע בלי "תקריות" כמעט יום-יום.,
    המורה כבר "הרימה ידיים" החליטה לא להתערב יותר, היא מאסה במריבות האינסופיות וחשבה שאולי התעלמות תעזור .אך שום דבר לא הועיל . היא גם ביקרה לעיתים קרובות בחדרה של המנהלת שניסתה דרכים חינוכיות . דניאלה הבינה שאין לדבר פתרון .היא שקעה בעצבות וברחמים עצמיים
    בצר לה היתה מבלה את מרבית ההפסקות בטלפון הנייד עם אמה ,שניסתה לעזור ולהקשיב ככל שיכלה.
    ותארו לכם,מסכת העינויים הזו היא כבר מכתה א'!!!
    אני,החלטתי לפגוש אותה למספר פגישות ולאחר מכן לעשות גם "עבודה" בכתה.
    אני מוכרחה לציין שדניאלה באמת שיתפה פעולה באופן יוצא מן הכלל .כבר במפגש השני
    (הראשון היה מפגש הכרות קצר) עשינו "מסע" שלאחריו לא ניכרו שינויים גדולים,אולם
    מפגישה לפגישה השינוי היה דרמטי ,דניאלה הפנימה כל כך בקלות את הדרך ,החלה
    להשתמש בכוחותיה שלה .,לאחר המפגש הרביעי (!!!)המורה באה אלי נרגשת ,היא שלחה מכתב לאם בו דיווחה על השינוי שחל בדניאלה .זה היה נראה באמת כמו קסם .לפתע פסקו המריבות
    דניאלה החלה להתרכז יותר בשיעורים .הטלפונים לאמה כמעט פסקו לחלוטין , דניאלה נרגעה
    לא היה כלל צורך להיכנס לכל הכיתה.
    ואני, עמדתי נפעמת באמת כלא מאמינה!, זה היה מרגש מאד התהליך היה אינטגרטיבי ושילב דברים נוספים אך ,אינני יכולה לתאר את העבודה ללא המסע. אין ספק שזהו כלי עצמתי עמוק ומקצר, זה היה תענוג אמיתי לחזות ולחוות את "הפלא" –
    ומאז -. ברוך ה' ,"כל יום קורים ניסים" – פשוט כיף ללוות ילדים .


חיפוש